خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه حوزه هایی می‌شود؟

نوشته شده توسط فاطمه صفوی پور در تیم مارکتینگ بیلبورد 29 مرداد 1399

چکیده

قبل تر با کلیات بازاریابی دیجیتال آشنا شدیم. استفاده از بازاریابی دیجیتال می‌تواند تجارت شما را گسترش دهد و باعث شود کسب و کارتان دستاورد های بزرگی را کسب کند. در این مطلب قصد داریم به شرح خدمات دیجیتال مارکتینگ که به کارگیری هر کدارم از آن ها به رشد کسب و کارتان کمک می‌کند؛ بپردازیم.

شرح خدمات دیجیتال مارکتینگ

حوزه های اصلی خدمات دیجیتال مارکتینگ

ترکیبی از خدمات بازاریابی وب مانند موارد زیر می‌تواند به تجارت شما در دستیابی به اهدافتان در جهت رشد کسب و کار کمک کند:

  • بهینه سازی موتور جست و جو (سئو)
  • پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • طراحی یا بازطراحی سایت و توسعه وبسایت
  • حدود 75 درصد از کسب و کار ها در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه گذاری می‌کنند. با تکنیک های پیشرفته SEO، کسب و کار شما می تواند در نتایج جستجوی در Google ، Bing و سایر موتورهای جستجوگر در کلمات کلیدی مربوطه، رتبه های خوبی بدست آورد و در بین جست و جو های این موتور ها در صفحه اول قرار گیرد. اگر به دنبال رشد جدی در کسب و کار هستید، SEO یکی از بهترین استراتژی ها برای شماست. چراکه استراتژی های سئو در ابتدا باعث افزایش ترافیک سایت می‌شود و در مرحله بعد کاربران سایت شما که مشتریانی بالقوه هستند را بالفعل می‌کند.

    برای رشد کسب و کار خود نیاز به خدمت سئو دارید؟

    افرادی که روی تبلیغات آنلاین کلیک می کنند 50 درصد بیشتر احتمال خرید دارند. یک استراتژی تبلیغاتی سفارشی به نام پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) وجود دارد که می‌تواند به تجارت شما کمک کند تا جست و جو کنندگان در اینترنت را به مصرف کنندگان و خریداران با ارزش بالا تبدیل کند.

    با بیلبورد همراه شوید و کشف کنید که استراتژی های بهینه سازی PPC برای شرکت شما چیست؟

    مدیریت شبکه های اجتماعی و تبلیغات در بستر آن

    تقریبا 75 درصد مردم هنگام تصمیم گیری در خرید از رسانه های اجتماعی استفاده می‌کنند. این یک نقطه حساس مهم برای خریداران در مدل کسب و کاری تجارت به مصرف کننده (B2C) و تجارت به تجارت (B2B) است، به همین دلیل کسب و کار ها در خدمات رسانه های اجتماعی به صورت حرفه‌ای سرمایه گذاری می‌کنند.

    از خدمات بازاریابی دیجیتال برای تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید و با آگاهی از وفاداری و رضایت مشتری یک استراتژی رقابتی بسازید.

    طراحی یا باز طراحی سایت و توسعه وب‌سایت

    نزدیک به 90 درصد کاربران پس از یک تجربه کاربری بد از یک سایت ضعیف به سایت رقیب روی می‌آورند و از آن خرید می‌کنند. در دنیای دیجیتالی امروز، اولین برخورد مشتری ها با کسب و کارتان وب‌سایت شما است. این دلیلی است که بیش از 95 درصد بازخورد اولیه کاربران به طراحی سایت مرتبط می‌شود. همچنین به همین دلیل خدمات طراحی وب می‌توانند تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت کسب و کار شما داشته باشند. بنابراین شکل طراحی سایت و تجربه کاربری عامل بسیار مهمی در دیجیتال مارکتینگ است.

    سایتتان نیاز به باز طراحی یا توسعه دارد؟

    این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
    کپی
    لینک

    مطالب مرتبط